fbpx

🎨 Nøje udvalgte mærker 📦 Fri fragt ved køb over 599 kr. 💬 Gratis professionel rådgivning

4.8 / 5 på Trustpilot

Søg
Close this search box.
Søg
Close this search box.

Handelsbetingelser

Her kan du læse generelle oplysninger om Happy Faces samt de betingelser, der gør sig gældende ved handel med Happy Faces i forbindelse med:

  • Køb af produkter
  • Køb af ydelser i form af ansigtsmaling og/eller glittertattoos 

Læs dem grundigt igennem inden bestilling, og sig endelig til, hvis der er noget du er i tvivl om.

Venlig hilsen

Victoria – Happy Faces 

Opdateret d. 8. maj 2024

GENERELLE OPLYSNINGER

Happy Faces
Labrivej 16
6623 Vorbasse
Tlf.: +4530744997
CVR: 40675698

HANDELSBETINGELSER VED KØB ONLINE 

Betaling

Happy Faces modtager online betalinger med Visa, Mastercard, MobilePay Online, ApplePay.

Når du har gennemført bestillingen, vil du modtage en ordrebekræftelse på dit køb pr. e-mail. Selve betalingen vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

Happy Faces benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL-protokol, hvilket betyder, at din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Happy Faces’ egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL-protokol.

Der tages altid forbehold for tekniske fejl, tastefejl, udsolgte varer, prisændringer fra leverandørerne samt ændringer i dansk moms og afgifter.  

Levering

Forsendelsen af varer sker med GLS eller DAO. Leveringstid 1-3 dage. Happy Faces sender altid bestillinger i indkommende rækkefølge, så ved udsalg, fødselsdag eller lignende kan der forekomme en lidt længere leveringstid.

Levering sker til den af kunden oplyste leveringsadresse.

Du vil kunne vælge i mellem at få din pakke sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.


Du vil altid modtage et track and trace-nummer så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Fortrydelsesret

Happyfaces.dk yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer. 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal du meddele os senest 14 dage efter leveringen, og varen skal være os i hænde igen seneste 14 dage, efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail victoria@happyfaces.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give Happy Faces tydelig meddelelse om dette.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder, at du må prøve varen på samme måde, som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Happy Faces at vurdere varens stand.

Ombytning

Det er ikke muligt at bytte dine varer til noget andet. Du har til gengæld mulighed for at returnere varer, du ikke ønsker jf. vores returregler. Parallelt hermed skal du blot bestille de varer, du ønsker i stedet på vores webshop – præcis som ved en ny ordre.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Happy Faces i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. 2 måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Happy Faces refunderer rimelige fragtomkostninger, såfremt reklamationen er berettiget. Kontakt Happy Faces på victoria@happyfaces.dk, inden du selv returnerer varer, så jeg kan afhjælpe problemet. Skulle jeg ønske en defekt vare retur, vil jeg pr. mail sende dig en returlabel.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Happy Faces
Labrivej 16

E-Mail: victoria@happyfaces.dk

Reklamationer modtages ikke, hvis disse er sendt på efterkrav.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Happy Faces, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Happy Faces og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Happy Faces har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Happy Faces er: Victoria Dalgaard

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Happy Faces har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til victoria@happyfaces.dk.

Cookies
På https://happyfaces.dk/shop/ anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://happyfaces.dk/shop/, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Happyfaces’s hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: victoria@happyfaces.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.

HANDELSBETINGELSER VED BOOKING AF ANSIGTSMALER

Booking & betaling (privatkunder) 

Du booker ved at kontakte mig via min kontaktformular, ved at ringe til mig eller sende en e-mail eller gennem mine profiler på sociale medier.

I forbindelse med booking hos Happy Faces skal du som privatkunde minimum oplyse følgende:

  • Navn
  • Adresse
  • Mobilnummer
  • E-mailadresse

Ovenstående data bliver håndteret i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Når vi har fundet en dato og tidspunkt, modtager du en faktura på reserveringsgebyret på mail med betalingsfrist på 7 dage. Din booking er endeligt bekræftet, når betalingen af reserveringsgebyret er modtaget.

Reserveringsgebyr udgør 350 kr. (inkl. moms).

Reserveringsgebyret er ikke-refunderbart og er nødvendigt for at sikre datoen for arrangementet. 

Det resterende beløb betales indenfor 5 hverdage, efter arrangementet er blevet afholdt.

Betaling foretages med bankoverførsel (reg. 6235 kontonr. 0017027050, Sparkassen Kronjylland).

Booking & betaling (firmakunder)

Du booker ved at kontakte mig via min kontaktformular, ved at ringe til mig eller sende en e-mail eller gennem mine profiler på sociale medier.

I forbindelse med booking hos Happy Faces skal du som erhvervskunde minimum oplyse følgende:

  • Navn
  • Adresse
  • Mobilnummer
  • E-mailadresse
  • CVR-nr

Ovenstående data bliver håndteret i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Efter serviceydelsen er leveret, fremsendes faktura jf. de fakturainformationer, jeg har modtaget ifm. bookingen. Det samlede beløb skal betales i løbet af 8 hverdage (standard betalingsfrist). Ønskes en længere frist, skal dette oplyses til Happy Faces.

Betaling foretages med bankoverførsel (reg. 6235 kontonr. 0017027050, Sparkassen Kronjylland).

Ændring & aflysning (privatkunder) 

Ved behov for aflysning af ydelse forventes det, at kunden kontakter Happy Faces hurtigst muligt via mail eller telefon.

Ved aflysning af en booking til et privat arrangement indenfor 14 dage før eventet tilfalder det fulde beløb (fratrukket reserveringsgebyret) til Happy Faces. 

Er du nødt til at flytte din fest til et senere tidspunkt, hjælper jeg med at flytte din booking op til 1 gang uden beregning.

Hvis antal af børn bliver reduceret, beholdes indgåede aftale (pakke), og der males mere detaljerede motiver. Der skal altid være en voksne til stede, som er ansvarlig for børnene og holder opsyn med dem.

Ved aflysning fra ansigtsmalerens side (pga. sygdom) tilbagebetales reserveringsgebyr. Jeg er gerne behjælpelig med at finde en anden kompetent ansigtsmaler, som du herefter selv kan indgå en ny aftale med.

Ændring & aflysning (firmakunder)

Ved behov for aflysning af ydelse forventes det, at kunden kontakter Happy Faces hurtigst muligt via mail eller telefon.

Ved eventuel fortrydelse/aflysning af bookingen pålægges kunden følgende omkostninger som sendes via faktura: Ved aflysning af en booking til et firmaarrangement indenfor 14 dage før eventet tilfalder det fulde beløb Happy Faces. 

Ved udskydelse af booking til et senere tidspunkt er der ingen gebyr.

Hvis jeg skulle være nødt til at aflyse en booking pga. sygdom, giver jeg hurtigst muligt besked til kunden. Jeg er gerne behjælpelig med at finde en anden kompetent ansigtsmaler, som du herefter selv kan indgå en ny aftale med