Nøje udvalgte mærker • Fri fragt ved køb over 599 kr. • Gratis professionel rådgivning

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Happyfaces

Her kan du læse generelle oplysninger om Happyfaces samt de betingelser, der gør sig gældende ved handel med Happyfaces i forbindelse med:

– Køb af produkter

– Køb af ydelser i form af ansigtsmaling og/eller glittertattoos 

Læs dem grundigt igennem inden bestilling, og sig endelig til, hvis der er noget du er i tvivl om.

Venlig hilsen

Victoria

Generelle oplysninger 

Happyfaces
Labrivej 16
6623 Vorbasse
Tlf.: +4530744997
CVR: 40675698

Handelsbetingelser ved køb af fysiske varer hos www.happyfaces.dk 

Betaling

Happyfaces modtager online betalinger med Visa, Mastercard, MobilePay Online, ApplePay.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

Happyfaces benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL-protokol, hvilket betyder, at din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Happyfaces’ egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL-protokol.

Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-3 hverdage.

Happyfaces afsender varer med følgende: GLS – Privat, GLS – Pakkeshop, DAO – Direkte, DAO – Pakkeshop

Fragten bliver beregnet ud fra vægt.


Du vil kunne vælge i mellem at få din pakke sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.


Du vil altid modtage et track and trace-nummer så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden, med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Den 14-dags periode starter den dag, hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal du meddele os senest 14 dage efter leveringen, og varen skal være os i hænde igen seneste 14 dage, efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail victoria@happyfaces.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder, at du må prøve varen på samme måde, som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Happyfaces at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Happyfaces i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. 2 måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Happyfaces dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Happyfaces
Labrivej 16

Tlf.: +4530744997

Reklamationer modtages ikke, hvis disse er sendt på efterkrav.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Happyfaces, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Happyfaces og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Happyfaces har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Happyfaces er: Victoria Dalgaard

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Happyfaces har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til victoria@happyfaces.dk.

Cookies
På https://happyfaces.dk/shop/ anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://happyfaces.dk/shop/, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Happyfaces’s hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores email adresse angives: victoria@happyfaces.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.

Handelsbetingelser ved booking af ansigtsmaler fra Happyfaces

Booking & betaling (privatkunder) 

Du booker ved at kontakte mig via min kontaktformular, ved at ringe til mig eller sende en e-mail eller gennem mine profiler på sociale medier.

I forbindelse med booking hos Happyfaces skal du som privatkunde minimum oplyse følgende:

  • Navn
  • Adresse
  • Mobilnummer
  • E-mailadresse

Ovenstående data bliver håndteret i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Når vi har fundet en dato og tidspunkt, modtager du en faktura på depositum på mail med betalingsfrist på 8 dage. Din booking er endeligt bekræftet, når betalingen af depositum er modtaget.

Reserveringsgebyr udgør 250 kr. (inkl. moms). Det resterende beløb betales indenfor 5 hverdage, efter arrangementet er blevet afholdt.

Betaling foretages med bankoverførsel (reg. 6235 kontonr. 0017027050, Sparkassen Kronjylland).

Booking & betaling (firmakunder)

Du booker ved at kontakte mig via min kontaktformular, ved at ringe til mig eller sende en e-mail eller gennem mine profiler på sociale medier.

I forbindelse med booking hos Happyfaces skal du som erhvervskunde minimum oplyse følgende:

  • Navn
  • Adresse
  • Mobilnummer
  • E-mailadresse
  • CVR-nr

Ovenstående data bliver håndteret i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Efter serviceydelsen er leveret, fremsendes faktura jf. de fakturainformationer, jeg har modtaget ifm. bookingen. Det samlede beløb skal betales i løbet af 8 hverdage (standard betalingsfrist). Ønskes en længere frist, skal dette oplyses til Happyfaces.

Betaling foretages med bankoverførsel (reg. 6235 kontonr. 0017027050, Sparkassen Kronjylland).

Ændring & aflysning (privatkunder) 

Ved behov for aflysning af ydelse forventes det, at kunden kontakter Happyfaces hurtigst muligt via mail eller telefon.

Ved aflysning:

  • Senest 14 dage før dato for booking tilbagebetales 100 % af reserveringsgebyr.
  • Senere end 14 dage før dato for booking, bliver reserveringsgebyr ikke tilbagebetalt.

Er du nødt til at flytte din fest til et senere tidspunkt, hjælper jeg med at flytte din booking op til 1 gang uden beregning.

Hvis antal af børn bliver reduceret, beholdes indgåede aftale (pakke), og der males mere detaljerede motiver. Der skal altid være en voksne til stede, som er ansvarlig for børnene og holder opsyn med dem.

Ved aflysning fra ansigtsmalerens side (pga. sygdom) tilbagebetales reserveringsgebyr. Jeg er gerne behjælpelig med at finde en anden kompetent ansigtsmaler, som du herefter selv kan indgå en ny aftale med.

Ændring & aflysning (firmakunder)

Ved behov for aflysning af ydelse forventes det, at kunden kontakter Happyfaces hurtigst muligt via mail eller telefon.

Ved eventuel fortrydelse/aflysning af bookingen pålægges kunden følgende omkostninger som sendes via faktura:

  • senest 14 dage før dato for booking = ingen gebyr
  • senest 7 dage før dato for booking = 50% af den totale pris
  • senest 2 dage før dato for booking = 100% af den totale pris

Ved udskydelse af booking til et senere tidspunkt er der ingen gebyr.

Hvis jeg skulle være nødt til at aflyse en booking pga. sygdom, giver jeg hurtigst muligt besked til kunden. Jeg er gerne behjælpelig med at finde en anden kompetent ansigtsmaler, som du herefter selv kan indgå en ny aftale med